SALGSBETINGELSER

Generelle oplysninger


Joway ApS
CVR-nr. 39 73 08 63
Adresse: Borgmestervangen 8
2200 København N
Mailadresse: info@joway.dk
Telefonnummer: 40 33 99 41

1. Betingelser

Disse salgsbetingelser gælder altid, når du som forbruger handler på joway.dk.

Salgsbetingelserne gælder dermed uanset, om du køber varer direkte fra Joway eller fra hjemmesiden.

Den samlede aftale og de øvrige oplysninger på websiden findes på dansk. Du skal være fyldt 18 år for at kunne handle på Websiden.

Bemærk, at Joways netbutik www.joway.dk er alene for forbrugere.

Ved bestilling af varer via Joways netbutik (www.joway.dk) bekræfter du, at du hverken køber varer som erhvervsdrivende eller med henblik på videresalg.

2. Betaling

Alle priser på joway.dk er dagspriser, angivet i danske kroner og inkl. moms samt alle danske afgifter, told mv. Betaling kan ske med betalingskort. Der kan betales med følgende kort:
VISA/Dankort
VISA/VISA Electron
Mastercard/Maestro
American Express

Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.  

Derudover kan betaling ske via MobilePay. Varebeløbet trækkes først, når varerne sendes fra Joway, hvor ordren er godkendt af Joway. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Betaling via ViaBill:

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

3. Levering

Levering sker kun indenfor Danmarks grænser – og ikke til Færøerne eller Grønland. Kan ordren ikke leveres indenfor 5 hverdage, vil du modtage en e-mail. Din ordre sendes samlet, når den er komplet.

Ved GLS-forsendelser skal du være opmærksom på, at pakken vil blive opbevaret i ca. 10 dage, hvorefter den returneres til os, som ikke-leveret. Firmaadresse dækker også over levering til arbejdsplads. Levering til firmaadresse finder sted i tidsrummet mellem kl. 10-18 på alle hverdage.

4. Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret ved køb af varer på joway.dk
Ønsker du at fortryde købet, skal dette meddeles skriftligt indenfor 14 dage fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen – og varerne skal tilbageleveres til Joway senest 14 dage efter, at meddelelse om fortrydelse er afgivet. Fortrydelsesretten kan således ikke udnyttes, ved blot at afvise modtagelse af varen. Udnyttelse af fortrydelsesretten kan endvidere ske ved, indenfor 14 dage, at sende en meddelelse til e-mail adressen: info@joway.dk

Meddelelsen skal være en utvetydig erklæring om, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan vælge at vedlægge/vedhæfte vores returformular i udfyldt stand.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Alle varer købt på joway.dk sendes til følgende adresse: 

Joway ApS, 
Borgmestervangen 8, 
2200 København N

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for varerne, indtil Joway  modtager dem retur. Gem derfor postkvittering samt evt. Track and Trace-nummer, hvis du sender varerne til os. Du har mulighed for at benytte den returlabel, som fremgår via link på din ordrebekræftelse, eller du kan vælge selv at betale udgifterne ved tilbagelevering af varerne. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Udgifter i forbindelse med  returnering vil afhænge af den specifikke vare. Du opfordres derfor til at orientere dig om priser hos forskellige fragtudbydere.

5. Tilbagebetaling af købsbeløbet

Du får tilbagebetalt det beløb, som du har indbetalt til os ved købet – inklusiv eventuelle leveringsomkostninger, men med fradrag af eventuel værdiforringelse. Dette sker hurtigst muligt og senest 14 dage efter, vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse af købet. Ved værdiforringelse forstås den eventuelle forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, varen fungerer på. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. Tilbagebetalingsbeløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du for eksempel betalt med betalingskort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du anvendte ved købet.

6. Reklamation

Når du handler på joway.dk, har du 24 måneders reklamationsret i overensstemmelse med købelovens regler, hvis en købt vare har en mangel. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, et afslag i prisen eller pengene retur, afhængig af den konkrete situation. Det forudsætter naturligvis, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke eksempelvis er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres indenfor to måneder efter, at manglen er konstateret, vil reklamationen altid være rettidig.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal du kontakte Kundeservice på: info@joway.dk. Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

Joway

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

(Beskriv eventuelle særlige procedurer, som kunden kan følge.)

Hvis du vil klage over dit køb på joway.dk, skal du rette henvendelse til: info@joway.dk. 

7. Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Joway ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på joway.dk er Joway ApS. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@joway.dk. 

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning 
Nævnenes Hus
Toldboden 2 
8800 Viborg 
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr 

Joway.dk
Borgmestervangen 8
2200 København N
E-mail: info@joway.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

_________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________    
Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)